اجاره ماشین در کیش ، تجربه گشت و گذار با ماشین‌های مدل بالا و گران از معدود آرزوهاییست که خیلی از ما هنوز در حسرت آن مانده‌ایم، در حالی که امروزه می‌توان بی‌دغدغه و آسان به آن دست یافت!

اجاره ماشین در کیش، یکی از تفریحات معمول توریست‌های عازم به این قطب مهم کشور می‌باشد،
هر چند گاهی مشکل و دردسر ساز! شاید با خود می‌گویید که توان پرداخت هزینه‌های گزاف اجاره را ندارید، زیرا تقریبا تمامی ماشین‌های قابل اجاره در کیش از انواع مدل بالا می‌باشند، اما دیگر نگران آن هم نباشید! هزینه­ها نسبت به خودروی انتخابی بسیار معقول­اند و تنها کافیست اطلاعات مورد نیاز قبل از اقدام را به خاطر بسپارید.

راه‌های اجاره ماشین در کیش

معمول‌ترین نحوه رنت اتومبیل( اجاره ماشین در کیش ) در این جزیره، مراجعه حضوری به مراکز رسمی تحت عنوان “رنت کار” یا همان اجاره ماشین و عقد یک قرارداد با مؤسسه مورد نظر، بعد از ارائه مدارک مورد نیاز می‌باشد.

متأسفانه فقط معدود مراکزی با مجوز رسمی از اتحادیه در حال ارائه این خدمات به مردم‌اند و چه بسا بسیار کسانی که بدون اطلاع داشتن از این موضوع، به دام این افراد سودجو گرفتار شده و خرج زیادی را متحمل شده‌اند!

امروزه سایت‌های مختلف رزرو آنلاین ماشین، راه‌کار بسیار سریع‌تر، امن‌تر و آسان‌تری برای متقاضیان است و تخفیف‌های خاص مربوط به هرکدام، از نقاط مثبت جذب مردم به اقدام از این طریق شده است.

به‌ هر حال ممکن است تعدادی از این سایت‌ها تحت مدیریت همین آژانس‌های سودجو باشند، لذا از رسمیت داشتن آنان اطمینان حاصل کنید.

 

مدل‌ها و قیمت‌ اتومبیل‌های قابل اجاره

تنوع ماشین در مراکز رنت کار  اجاره خودرو بسیار بالاست و شامل انواع خودرو‌های گران قیمت اسپرت، شاسی بلند، لوکس و وانتی بسته به نیاز اشخاص متقاضی می‌باشد. در ادامه برخی از محبوب‌ترین خودورهای مورد استفاده مسافران را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

لیست ماشین ها:

فورد ادج اسپرت

هامر

فورد موستانگ کروک

نیسان جُک

توسان ۲۰۱۷

سانتافه ۲۰۱۷

فورد تاروس

فورد ادج معمولی

کامارو کروک

هیوندا سوناتا

اجاره انواع ماشین در کیش

کیش تخفیف انواع خودرو اقتصادی، شاسی بلند، سدان، کروکی و اسپورت را برای اجاره موجود دارد. این خودرو ها با مدل بالا و شرایط فنی بسیار مناسب، لحظات تفریح شما را مرفه تر خواهند کرد.

اجاره ماشین در کیش خصوصا برای مسافرانی که می خواهند از وقت خود حداکثر استفاده را ببرند حتی باصرفه تر از تاکسی هم خواهد بود! هزینه بالای کرایه تاکسی برای مسیر های متعدد، گاهی از اجاره روزانه یک خودرو معمولی بالاتر خواهد رفت.

اجاره ماشین در کیش ارزان قیمت با تخفیف

کیش تخفیف مدل بالا ترین و لوکس ترین خودرو ها را با ارزان ترین قیمت به مسافران عزیز ارائه می کند.

قرارداد اجاره ماشین در دفتر رنت کار با مجوز رسمی از اتحادیه رنت کارهای کیش منعقد می شود. دقت کنید برای استفاده از حقوق قانونی حتما از طریق این نوع دفاتر اقدام به اجاره خودرو نمایید. مواردی مشاهده شده که افراد خودرو شخصی خود را برای اجاره به مسافر انتقال داده اند و هیچگونه پاسخگویی در برابر مسائل فنی و مالی بعدی نداشته اند.

انواع خودرو اقتصادی ارزان قیمت و شاسی بلند خانوادگی در این مجموعه برای کرایه روزانه موجود می باشد.

اجاره هایس در کیش | اجاره ون در کیش ( با راننده و بدون راننده )

اجاره هایس در کیش توسط رنت کار معتبر کیش انجام می شود. انواع هایس و ون Vip مدل بالا به صورت دربستی بدون راننده یا با راننده موجود است.

قوانین اجاره ماشین در کیش

هر ۲۴ ساعت ۱ روز محاسبه می شود.

هزینه جریمه یا خلافی در زمانی که طبق قرارداد خودرو در اختیار اجاره کننده است به عهده وی می باشد.

هزینه تصادف یا خسارتی که در اثر استفاده ناصحیح برای خودرو ایجاد شود به عهده اجاره کننده است.

هزینه هایی که به صورت غیر عمد یا در اثر فرسودگی قطعات مثل پنچری یا موارد موتوری ایجاد شود به عهده شرکت رنت کار است.

اجاره ماشین در کیش


خبر انلاین اجاره ,ماشین ,خودرو ,انواع ,استفاده ,راننده ,اجاره ماشین ,ارزان قیمت ,اجاره هایس ,بدون راننده ,اجاره کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محتاج عشق نمایندگی کولر جنرال در رشت مقالات بهینه سازی سایت دوره قرآن بیدختی های مقیم تربت حیدریه عسل عرصات بررسی دستگاه های اندازه گیری برق و الکترونیک